2013. április 30., kedd

Tenerifei tapasztalasok.

Úgy hozta a sors, hogy eljutottunk a Kanári-szigetekre ahol egy hét pihenés volt az alapterv.
Eddig minden nyaralásunk Magyarországon zajlott ahol nem igazan állt módunkban kikapcsolódni a folyamatos ügyintézések miatt. Most ráadásul Beni fiam sem tartott velünk, azaz nyugodt éjszakáknak néztünk elébe :)
A következő posztban megemlítek pár témába vágó tapasztalást :)
1. Horgászat az Atlanti óceánon,
2. Teide vulkán megközelítése (3500m)
3. Tűzgyújtás helyi alapanyagokból. (pálma levél+obszidián+szénacél)
1. Horgászat az Atlanti óceánon:
Valóra vált egy régi almom, végre kiprobalhattam a mélytengeri pecát. Háromféleképp  próbáltuk, a szokásos  (és általam itt is űzött) pergetős módszert, a fenekezest valamint a vontatásos verziót.
Jött végül egy húsz kilós raja az egyik sporinak de én csak egy tonhalat fogtam.
A fenekezes szuper volt huszoncentis makréla volt a csali amit leengedtünk  200 méterre kb másfél kiló ólommal.


A kapitany (aki 18 eve koltozott a szigetre Londonbol) rekordja egy 220 kilos Marlin...




2. Teide vulkán megközelítése (3500m)
Annak ellenére hogy busszal és felvonóval hódítottuk meg a csúcsot nagy élmény volt.  Megtapasztalhattam hogyan viselkedik a testem oxigénszegény környezetben. Lihegősen :)
Legközelebb gyalog megyek fel kb 4 óra...









3. Tűzgyújtás helyi alapanyagokból. (pálma levél+obszidián+szénacél)




hamarosan jönnek a képek kis türelmet :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése