2020. január 5., vasárnap

"Arisztokrata Mora" ?!

Gondoltam megviccelem  a késes brigádot s gyorsan összedobok "exkluzív antik Morát".
Az ihletet egy öreg kilincs adta a régi házból. Persze ezen információkat nem osztottam meg csak az eredményt, mert kiváncsi voltam a reakciókra... :D
Ahogy láttam kb. el is hitték, hogy ez egy létező dolog lehet. Amúgy nem is lenne csúnya... szánhattam volna rá több időt is, hogy még precíz is legyen, de a célt így is elérte, láhatjuk milyen lenne ha lenne svéd királyi étkészlet, keszitek is melle villat...  😆




















És itt jő a poén:






Na joccakát.






2 megjegyzés:

  1. Degu!

    Na most, lenyűgözött a kreativitásod. Gondolj bele, ha a kilincset is te csináltad volna meg, te lettél �� volna 1/2É-b@-shot aty-au-rizs-then.

    AMA.

    VálaszTörlés
  2. Na igen, akkor mar a konyveimet dedikalnam a fanatikus rajongoimnak akik meg a tavoli eldugott szigeten sem hagynanak nyugodtan koktelozni.
    Amugy az asszony akarta azonnal lecserelni az "ósdi" kilincseket anno, máig őrzöm öket valamire jo lesz alapon. Amugy csudaszépek.

    VálaszTörlés