2013. október 25., péntek

Bajororszag ismet.



Sajnos, az utobbi idoszak "termeszetmentesen" zajlott. Persze csak egy jo honapja jottunk meg kishazankbol, de mar nagyon hianyzik egy kis tuzrakos felderitos kimozdulas, vagy akar csak egy jo peca...

Sem a szabadidom (nincs, elittam mindet :D), sem az egeszsegem (varok ket mutetre ami elott nem lehetek beteg, kulonben nem altathatnak), sem az idojaras (folyamatosan esik!) nem tette lehetove, hogy bevethessem magam a vadonba.
Par emlitesre melto dolog talan:
-Bejaros szlovak kollegamat megismertettem a horgaszas vilagaval, mielott visszament volna meg kolcsonkerte a botot es este vissza is hozta felmeteres mosollyal a fejen. Bemakolt egy ket kilo feletti lazacot...! Ott, ahol horgaszom mar par eve de lazacot meg a kozelben sem lattam, hiret sem hallottam! Na van ez igy :)

-A masik dolog, hogy ujra ceges projeckten vettem reszt nemetben a mar korabbi postban emlitett kedvenc outdoor uzletemtol par kilometerre hehe..
Nagy tervekkel vagtam neki az utnak, de sajnos a hon vagyott legpisztoly nem volt elerheto tavolsagban... :(

Na azert nem usztuk meg ures kezzel, bovult a leltar csak jonne mar a vilagvege!! :))


(Idei katalogus, csuzliskulok, aji Zsaninak hehe, kloros es mentes viztisztito tablettak)


(vizhordo/tarolo, vizallo gyufa, elesztek, alvos maszk, bicsek, eros fonal, tuzgyujto keszlet)


(ugyanaz csak nyitott pengevel)



(egyeb piroman eszkozok)

Ezek pedig mas forrasokbol kerultek az ovohelyre:


(multi fuel brenner, megy gazzal es folyadekkal egyarant!)



(szinten tobbcelu am megis kerdeses felhasznalasi teruletu rohadtdraga FB.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése