2012. augusztus 6., hétfő

Nyilt tengeri peca.


Penteken nekilódultunk egy tengeri horgászkalandnak Zoltánnal és meg két kollégával.
Nem is akartam menni, mondván négyen nem igazan kényelmes a 17 lábasnyi csónakban a peca de meggyőztek.
Bar felszerelésem nem volt igazan odavaló, mégis eseményekben gazdag volt  az est, tucatnyi szép halat fogtam, lyrt, seit és makrélát, melyek ( a rákcsalinak valót kivéve) visszakaptak szabadságukat. Na jó az egyik szép példány nem élte túl a horogszabadítást a sirályok nagy oromere. Bar tőkehalat nem sikerült zsákmányolni nem volt okom a panaszra. Többieknek nem jött semmi, talán a rossz csaliválasztás miatt.
A csónak végében ücsörögtem mikor fújtatást hallottam majd egy delfin hátat láttam kibukkanni kb tíz méterre a csónaktól. Na mondom srácok ezt nem fogjatok elhinni...Delfint láttam! Röhögtek, hülyéztek mígnem felbukkant körülöttünk meg három darab. Az élmény megfizethetetlen! Par perc műsor után, amilyen gyorsan jöttek úgy el is illantak...
Képek és videók hamarosan!!!
Addig is íme egy ízelítő vicces felvetél:





 itt pedig egy hasonló lengyel horgászok által készített videó amin jobban látszanak:





Es ITT lathato egy kis hazi felvetel a pecarol csak eros idegzetueknek!



4 megjegyzés:

  1. Ezt a videot erdemes lenne feliratozni ! :D

    " Dobj nekik halat!
    - Nem foghatsz delfint !
    -Nem, csak etetni, hatha kozeleb jon!
    -A delfinek esznek halat????
    -Istenem ! "

    Mint egy Guy Richie film. :D

    VálaszTörlés
  2. Ezen a videon mi mindig szet rohogjuk az agyunkat! XD
    Nyilvan a meglepetestol is szedett-vedett az angol de igy lett poen.
    Az Angol baratom valasza sem rossz:
    -a hamburgert jobban...

    VálaszTörlés
  3. Ezen a videon mi mindig szet rohogjuk az agyunkat! XD
    Nyilvan a meglepetestol is szedett-vedett az angol de igy lett poen.
    Az Angol baratom valasza sem rossz:
    -a hamburgert jobban...

    VálaszTörlés