2013. március 15., péntek

Grill trip


Tegnap elvileg hoki edzés lett volna meló után a kollégákkal, de a terem "sajnos" foglalt volt.
Hirtelen új szabadidős tevékenység után kellett nézni, kitaláltunk hát egy rövid természetjárást.


Ahhoz képest hogy nem készültünk rá, sikerült összedobnom a kocsiban található mentő felszerelésekkel egy 12 kilogrammos csomagot....
Mar egy korábbi posztban bemutattam az ülésem alatt tárolt pakkot, mely nem csak vészhelyzetekre hanem spontán túrák eseten is nagy segítséget nyújthat. Tartalmaz kést, bicskát, fűrészt, baltát, szikravetőt, zsineget, lámpát és sok más apróságot.
Gyorsan leszaladtam a környék egyetlen kis boltjába beszereztem az élelmiszert (virsli pirított hagyma kifli mustár stb. ) 5 főre és feltöltöttem az autóban talált vizes palackokat majd megtartottam a rövid eligazítást :)
Négy óra után nem sokkal már úton voltunk a jórészt szlovák csapathoz csatlakozott egy nálunk vendégeskedő burmai kolléga is, akit a háta mögött -a hasonlóság miatt- csak Jet Li-nek neveztem.


Mivel senki sem ismerte Jetet,  elővigyázatos voltam, tekintve a távol-keleti helyzetet gondoltam jobb az óvatosság, lehet hogy egy Észak-koreai kémmel van dolgunk... :)

Bar jórészt vastag hóval fedett ösvényen haladtunk utcai cipőben, ez nem jelentett problémát, hiszen a fagyott réteg nem engedte cipőnket melyre süllyedni.


Egyedül az idovel kellett versenyeznünk, a nap már vészesen közelítette a környező hegycsúcsokat. Mivel rövid sétát tettünk nem is lenne miről írnom, hacsak...hacsak nem kérem kölcsön előtte munkatársam extrém kameráját.



Ezt direkt komoly igénybevételre tervezték, sisakra szerelhető, egyszerű de jó minőségű, víz és ütésálló. Érdemes megnézni a felvételt, nem is a tárgyat hanem a minőséget és a látószöget.
Kollégám gyakran snowboardozik, wake-boardozik (ejtőernyővel!) szóval kihasználja.
Az elmúlt időszak fagyos, száraz időjárásának köszönhetően különös figyelmet kellett fordítanunk a tűzrakásra. Hidra szigete még most is langokban all :) Kizárólag egyszer használatos grillt használtunk, és ahogy a videón is látszik végül azt is szépen kihűtöttük.
Jet Lee gyakorlatilag végig dokumentálta az utat -mint később megtudtam még életében nem találkozott hóval..-  de a többiek is nagyon élvezték a megmozdulást és az ételt, alig győzték megköszönni.Lee külön e-mailben fejezte ki háláját az egész Koreai Néphadsereg nevében.
Kezdem tényleg úgy érezni magam mint egy helyi idegen- vagy túravezető :D
...nem is lenne rossz... ;)
 Jet nagyon örült, hogy megtanítottam neki a szikravetos tűzgyújtást.





Videó 1. és 2.
most latom csak hogy a jutyub lebutitotta a minoseget szal pont a lenyeg veszett el majd ujratoltom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése