2016. december 5., hétfő

Felmaraton +1 km :)


   Szofán ülve jött az ötlet; kell még egy kihívás mielőtt beáll az északi tél.
Ezért nekileselkedtunk a mi kis mini El Caminonknak, hogy megtaláljuk önmagunkat, hogy verejtékes meneteléssel helyreállítsuk lelkibéké
nket.






   Apost is sikerult belekevernem, vegul a tavot felmaratonra csokkentettuk.
A zaråndok ut sorån sok minden nem tortent.
Szerettem volna vadallatokat latni de a helyi fajdokon kivul csak egy oziket lattam.
Amikor megpillantottam rogton cserkelo modra valtottam gugolva feltartott ujjammal jelezven Åkosnak hogy: ne mozdulj egyet latok!
Sajnos az o kocsmanyelvi forditasaban ez azt jelenti hogy rosszul vagyok de kerek meg egy kort,
ezert ujjongva idianszokdelesben kozelitett meg engem.
Perszehogy elmenekult a preda....

Vegul meg eppen sotetedes elott teljesitettuk a 22 kilometert 4,5 ora alatt.
 Mivel mi nem szoktunk az effele nagyobb mozgasokhoz, ket napig ereztuk az utohatasait...








Ehun vannak az AKCIO JELENETEK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése