2016. szeptember 11., vasárnap

Az év hala 2016-ban: a COMPÓ...



Ket cellal erkeztem az arendali tavacskahoz, hogy vegre compot es/vagy csukåt foghassak.
Az elobbi vegul, naaaaagy nehezen de sikerult!






Az idojårås finoman szolva nem volt tul kedvezo...
Pentek estetol vasarnap delig nyomtuk Sanyival a pecat, csak utolso nap lattunk halat, akkor indult a keszeg, keves suger es egy compo. (Ami kis hazankban pont most lett az ev hala!)
Elozo nap egy csuka mondjuk rarabolt az uszomra, par masodpercig vitte a szajaban aztan eltepte a zsinort.

Nem volt elegendo satorhely ezert fuggoagyban aludtam. Mar ugyis regota ki akartam probalni, nem volt rossz de nem az en vilagon. Amugy jol birta a szakado esott es a szelet. De a cuccaimat nem tudtam hova rakni es a ki-beszallas valamint a cipo le folvetel szamomra eleg maceras volt.
Hatalmas elonye viszont hogy nem kell lapos placc csak ket megfelelo tavolsagra levo fa.


...szoval nagyon orultem hogy vegul meglett a compicsek 1-1,5kg korul lehetett.
 Husa izletes de ezt most visszaengedtem, lenyeg, hogy van esely halaszlere Norvegiaban! :D
Ide amugy a nemetek hoztak be az 1800-as evek kozepen. Nem tul gyakori itt sem csak azon a kornyeken ahol fogtam.

Na de inkabb itt van pår hangulatkep :D


NO KOMMENT :D





Szållåsom:




Kilåtås a vizre:







Osszecsukva:









Beolvadtam a kornyezetbe! :D








38cm kb 1,5 kg!







Arnold szerint luxus volt egy egesz tekercs budipapirt vinni ket napra, hål istennek nem latott minket teljes menetfelszerelesben :D



Sot meg viledat is vittem ami szerintem igen hasznosnak bizonyult, hiszen pikkpakk lekaptam a vizet a ponyvarol.
EZT NEKED ARNOLD MOSTMAR TANULHATNAL TOLEM LATOD!!!! :D








Visszefele a paraszt beszogelte az ajtot de vegul sikerult kijutni :D





Info:

Az év hala 2016-ban: a COMPÓ.

NORVEG INFO




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése