2016. május 9., hétfő

Matrac Manak.


  S miert e cim?
Mert altalaban a kimozdulasokat a jelentosebb tortenesek alapjan szoktam elnevezni.
-MaTRaC mert... errol kesobb egy kulon posztban :D
-es Manak mert ebbol az osi mammutbol sikerult kettot leolnom. (koszi a meghatarozast Bognår urnak! :) )



 Na de osszesitve...

Hårman mentunk a szokott helyre, azzal a kulonbseggel hogy csonak helyett låbon kozelitettuk meg a helyszint. Mår elozo nap csutortokon elvegeztuk a terepszemlet es levittunk egy adag tuzifåt, valamint Åkos apos cuccait. Meredek de jol jårhato traktor ut vezet lefele Modaslibol a Sirdalsvann partjåra, nincs egy kilometer sem. Az idojårås vegig csodås volt.

Gyorsan kesz lett a menekulttåbor!:




Tuzifåt vegul rengeteget talaltunk a multkori nagy åradasnak koszonhetoen.





  Reges-regen kaptam a noveremtol vilagitos satorcovekeket gondoltam most felhasznalom. Nehogy valami reszeges botorkalo ember felrugja a satram! :D
Igazabol azokhoz jo melyek kulsejet madzaggal kell kifesziteni., hogy ne bukj åt rajtuk mikor kiugrasz ejjel mondjuk possenteni...Dehåt ki venne olyan onszivatos såtrat NEM ONTARTO SÅTRAT?! Jahh az Åkos! :) ;) :D




Ilyen a felhomalyban, sotetben meg szebben mutatott:






A keretes furesz isteni talålmåny nelkule nehezen boldogultunk volna az uszadek fåkkal!





A regen kreålt tuzhelyem meg mindig hasznalhato volt, most padot is raktam moge,








A szolgafa amatoroknek valo, talålmånyom egyszeru es jol mukodik a bogråcs le s fel mozgatåsa a tartorud forgatåsåval tortenik:







Fogtunk pår szep pisztrangot kb 10 darabot, de nem igazan feszultunk rå a pecåra:







Aztån elmentem vadåszni...:






Majd hazatertem a zsåkmånnyal.
Ket Manak koponyånak koszonhetoen a torzsben kivivtam a nagy vadåsz cimet.












Nasi:  





Sajnos tortent egy kis baleset is otthon kiraztam a nadragombol a teraszon a kullancsokat a koszt es a kesemet...8 metert repult es a betonon landolt. A SZIVEM SZAKADT MEG....!!!

Itt egy kep, ilyen szep volt ELOTTE....





Ezt leszamitva minden jol alakult. Oke Akos es Sany is rosszul lett dehåt hirtelen jott a nagy meleg!!! :D
Renato es Csaba nem jott mert ismet inkabb a munkat vålasztottåk, a nagy Levin meg valami edzotåborba ment. Takaritani.  ;) :D :P

A matrac magyarazata hamarosan kovetkezik...
Addig ne kapcsoljanak el!!!

:D











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése