2016. február 29., hétfő

BRAVO Bravo!


Eljott hat az elso kozos utunk, szuletesnapi kesemmel, ami igen kalandos uton erkezett meg amerikabuuuu.







BR Bravo 1.5, konvex elprofilu, A2 szerszam (szen)acelbol keszult. Nekem ez valt be, konnyu elezni jol is tartja, es a hiedelemmel ellentetben szerintem annyira nem erzekeny. Nalam eddig csak patinasodtak, remelem ez igy is marad :)
Szikravetot persze inditja, gyari kaparoele is megfelelo.
Dogos meret, Imadom!
Bår nem szeretem a nehez keseket de ha egyetlen vagoszerszammal kellene elhagynom a håzat o lenne az, nem vitås.
Szinten nem csipazom a tomegvasakat (ha ilyened van legalabb egyediesitsd! Reszelj bele mintat vagy faragd meg a markolatat! :D ) es ez volt eddigi legszimpibb gyårto szamomra, csak hat ugye meg is kerik az åråt...
 Ezert vartam a tokeletes alkalomra, amig vegul eladosorba kerult egy tetszetos hasznalt "olcsobb" peldany amivel pårszor ettek, de meg csak fenni sem fentek. Kellett meg egy kint elo ismeros aki kikuldte nekem a doboza nelkul hogy ne kelljen vamot fizetni. De vegul csak megerkezett...s bår sorozatgyartott nem valoszinu, hogy sok ilyet latsz europaban.

Ezzel el is ertem kesgyujtogetesem tetofokat nekem tobb mar nem kell. (neszojjåbe!)

Vannak nalam hasznalatlan, uj (kapott) darabok, "vitrinkesek", regi relikviak, de az utobbi idoben osszeugyeskedett 3 Bark Riveremmel, elerkeztem keses "palyafutasom" vegere. (PERSZE mialatt ezt irtam is kaptam egyet anyosomtol...)

Mindharom konvex A2 acel (58-60rc), 
kulonfele meretu, ebbol adodoan mindharomnak megvan a sajat munkateruletre.

A Bravo 1.5 pl mazohista, imadja ha utik verik, de egyebkent a gyarto is fagyepålåsra teremtette!

Persze normal esetben baltaval es furesszel megyek vilagot latni, ami melle a kozepes meretu, korabban mar bemutatott kemping BR-t valasztom.
"EDC"-re meg ott a kicsikem ugyhogy azt hiszem mar nyugodtan halhatok meg, vegulis csak husz ev "kesmania" kellett hozza hogy kikristålyosodjon mi szamomra a megfelelo :D

Nos felmentunk a kozeli Gråhei csucsra, ettunk egyutt egy jot, nyårsat faragtunk es kicsit csapkodtunk, hasogattunk, de a talålt nyir bar kemenynek tunt vegul megis nedvesnek bizonyult. Ezert nem szamit komoly tesztnek, hogy siman vitte, persze csak tuzalåtet lett belole.
(Korabban a kertben kapott rendesen, azt viszont nem rogzitettem)


Ezen a Gråhei kirandulason is sokat tanultam sajat benazasaimbol! :D
Pl.: a latszat csal, hegyteton tobb a ho ne menj felcipoben! :D
Es hogy kell egy masik akciokamera mert ez a multkor maradando karokat szenvedett.
Es hogy baromi idegesito ha a fejeden szarul van beallitva es nem azt veszi amit te låtsz....amit kellene...!
Essatobbi-esatobbi :D

Legkozelebb tovabbmegyek, van meg mit felfedezni!:






Bar a kepek nem igazan mutatnak kulonbseget, eredeti celom az volt hogy mutassam hogy valtozik a kilatas amint haladok egyre feljebb :P

...na majd meglatjuk mit tudok kihozni a videokbol...

































































































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése