2012. március 26., hétfő

Pederåsen turacska avagy a sarki hegy :)
























Egyedül maradtam hetvegere mert autot szereltem s eloszobat festettem.
Kedvesem szerint ez eleg hulye urugy volt. Szerintem is. Felesleges volt annyit melozni!
Aposomtol kertem segitseget egy 70 Kg-os teve eltuntetesre, de hogy ne ussza meg ennyivel gyorsan rabeszeltem egy kellemes keso esti setara. Rovid a tav biztattam, az emlekedesi szoget melyen elhallgatvan...
Kellett is unszolni kb 5 percenkent h nyugiii mindjart ott vagyunk...!!!
De vegul megcsinalta ezert le a kalappal! (na nem az ausztrallal hehe)
Sajnos sok "buskraft-teso" hagyott ponyvaszennyet maga utan mely nem igazan ildomos!
De a latvany szep, latom a hazunkat es kb husz perc alatt el lehet jutni a csucsra ;)

amugy 2010 oktobereben mar jartunk itt Zolival:
ITT A KLIKK

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése